Onsdag.

Hallåja!
Idag var jag kanske jordens lyckligaste(för stunden) när jag fick Photoshop Cs4. Nyaste och allt. Just love it! ;)
Så jag har mest suttit och pillrat med det hela dagen. Jag har dock inte så mycket bilder eftersom att jag har en ny dator, men men.

Igårkväll sov Elina här. Vi hade det skitkul! Dock somnade vi båda typ vid datorn... för på morgnen var datorn fortfarande på.. Haha, plus att jag hade på mig Cheap Monday Jeans och en tajt t-shirt och låg på mitt överkast. Haha.. Jag måste ha somnat rakt på tangenterna i princip. Juste jag och Elina gjorde en video, en skitdålig, som vi var ut på youtube. Haha snacka om sjuk humor vi har. För att se den klicka här.

Och idag har jag bara.. inte gjort någonting. Men sånt kanske behövs ibland. Imorgon har jag planer för att åka till Solna och träffa lite kompisar, för alla bor ju i princip där eftersom jag går i skola där och så.. Men jag bor ju också i Solna fast varannan vecka så det är ju bra! :)

Hej överdrivet mycket "dock" och "princip" haha!

nemen vilken vacker bild på mig & elina och vårt godis...

Kommentarer
Postat av: linnea

så söt du var :D

2008-10-28 @ 21:18:05
URL: http://liinneeja.webblogg.se/
Postat av: tildaaa ' :)

HAHAHAHHAHA VIDEON, HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

2008-10-28 @ 22:26:11
URL: http://justmatilda.webblogg.se/
Postat av: estelle

jag ska träffa dig då wiiiie :D

2008-10-29 @ 00:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback